Thursday, January 20, 2011

JOM NAIK TUT TUT

ari ni ari cuti umum satu malaysia bersempena hari Thaipusam , so aku adalah bercuti sehingga ahad...ari ni hari cuti , harusla aku bangun lewat...sila jgn kaco k....ari ni 2 beranak ni bangun kul 11.00pg..hohohoho...seronok!!! ( tapi kul 6.00 dah terjaga utk subuh k )..puas tido...

bangun tido terus terjah dapo , memandangkan ari pun dah tengahari  , sarapan aku adalah ala kadar ajer...just goreng baki keropok lekor dlmpeti ais ngan air milo panas saja...adam pulak dah lantak susu sebotol , tak nak dah makan sarapan....pas makan , aku dah sebuk nak kena masak tengahari pulak....ala...masak simple ajer....nasi putih , telo dadar , sayur sawi masak air dan sambal udang sahaja....even simple , tapi sedap dan kenyang....

kul 2.30ptg , kami ke Jln TAR , naik tut tut ...ramai orang....tapi melayu kita la....ramai sgt sampai boring nak jenjalan....dari masjek jamek , kami menyusuri kaki lima jalan....saja cuci mata...nak membeli-belah , belum gaji lagik...mmm...jalan ajer la....sampai sogo , singgah jap kat McD utk basahkan tekak....kat sini lagik  la ramai org ,ada sales la  katakan....

 wei...dah berapa kali aku ulang tgk katalog ni????

 pas dari tu , kami ke Houz Depot depan Cambell ...aku suka masuk kat sini  ,penuh ngan barang2 nak deco rumah...ala..cam kedai Ikea jugak la....kalau ada duit banyak , segala lampu , paip , lantai kat rumah , kalau boleh semuanya nak tukar baru tapi...duit ajer yang buat selalu tak ada...huhuhuh...oh ya , melalut jap..kat sini aku nak beli sticker tinted cermin rumah , fuhh...lama dah aku usha dlm internet  , dari satu blog ke satu blog aku terjah , akhirnya dapat gak aku cari...aku kena buat sendiri ni tapi bila pulak aku nak buat post mortem kat cermin tingkap dapo aku tu??? hmmm...kena cari masa ni....

kul 4.30ptg , kami dah menuju utk balik ampang...lagik sekali naik tut tut dari stesen bandaraya terus ke stesen terakhir di ampang....sekian utk ari ini....

 budak ni dah lama di buai mimpi...penat sgt la tu...

masih lagik tgh pikir , nak anto adam ke taska ke atau tidak???

No comments :