Thursday, January 27, 2011

YAHOOO...SERONOKNYA!!

seronoknya...utk pertama kali nama aku telah menang dlm memenangi GA dlm tahun 2011 ni....saje join GA ...tup tup boleh menang pulak....ohhh...alangkah!!!! kali ni GA ni dianjurkan oleh Puan Afne , aku ngan suka2 terus ajer join.... kalau korang tak percaya , sila klik kat blog afne ni ye....suka yang amat tau...sapa yang tak nak hadiah kan???!!

 credit to mr google...

Anyway , terima kasih ye Puan Afne...next time bermurah hati lagik la buat GA...susah tau kalau ko nak soh aku jadik follower blog ni....

ok la , sekarang ni aku tgh menunggu hadiah dari Puan Afne kita tew....bila agaknya dia nak courier ek???tak sabar rasanya......hehehhehe

1 comment :

Afne said...

siap success tu hahahaa

btw tq join. nnti ada rezeki aku buat lg. tp hadiah simple2 la yea. ada pemenang lain mintak pos kan slps 7hb sbb takde org nk receive brg kt rmh dia cuti mggu dpn. sekali harung la ekk pegi pej pos. sbrrrrrrrrrrr