Friday, February 18, 2011

AT LAST!!!

speaking omputih pulak...hehehehe..ye la , sesekali apa salahnya????

oh ya  , ni pasal keja ye....dan adalah cerita benar...hehehehee...

kalau korang nak tau , ukt dapatkan sign coz ada masalah sikit kat system , aku kena turun naik sebanyak 8x utk dptkan signature yang boleh di consider cam emas....korang bayangkan la , betapa susahnya??? ....kena marah dan tengking dah jadik perkara biasa dah...dan aku pulak malas nak ambik hati atau pendam  , masuk telinga kanan , keluar telinga kiri.... sbb mmg aku perlukan ID tu utk kerja seharian....ada kalanya aku terpikir , kena jugak pepatah melayu 'nak seribu daya, tak nak seribu dalih ' kat aku ni....at last  , bersign jugak...huhuhuhu....lega sikit ati ni coz ada ID sendiri....

ok la , tak nak luahkan rasa kekesalan yang banyak , nanti ada manusia-manusia yang POYO akan memanipulasi n3 ni dan jadik issue ....kesimpulannya , korang tgk aje la pic ni ,

ini la wajah-wajah aku sepanjang aku berusaha utk dapatkan kelulusan.....ada marah , sedih , tertekan , rasa nak sepak terajang , angin  dan last sekali tersenyum lebar ...hohohoho

1 comment :

SYANI said...

itu semua dugaan... Sentiasa sabar & tawakal ok!