Friday, February 18, 2011

SYURGA DIBAWAH TAPAK KAKI IBU

entah kenapa ari ni , aku ter 'emo' pulak...mmm...may be banyak sangat yang selama ni aku simpan dlm hati sehingga sekarang  , dah tak muat dan meluap-luap tumpah....heheheheh...gila arr...cam tulis dlm diary pulak...

tq to mr google...pinjam pic ye...

sebenarnya aku tak paham...kenapa ada org nak pertikaikan kalau aku ngadu kat mak aku sekiranya aku ada masalah??? pada aku , kat mak la tmpt aku luahkan segala2 nya even aku ada masalah rumahtangga ,sakit pening , karenah anak , masalah personal , masalah kewangan dan sebagainya....tapi kenapa pulak  dia nak hentam mak aku??? siapa dia nak doakan benda yang tak baik pada mak aku????

selama ni  , dia tak ada mak ke?? aku sendiri dah nampak , dia buat mak dia cam org tak bernilai ajer.... umpama org suruhan dlm rumah yang bapanya pun umpama Hitler yang masih tak mahu nak mampus!! ha...puas hati aku ......

hish , selama ni aku tak pernah jentik pun mak dia , tapi sbbkan ego yang BODOH , tak pasal2 nak kaitkan ngan org yang tak ada kena-mengena.......hish...aku selalu dok sendirian , kalau tak ada law dlm Malaysia ni , rasanya nak ajer aku tembak ngan senapang gajah kat kepala dia , biar putus kepala dari badan....hancur otak2 bersepai sbb selama ni ada otak tak nak guna sebelum bercakap.....hiisssh...mmg aku geram betul.......

harapan agar anak aku ,  Adam , tidak jadi orang  yang begini  , tak mengenang jasa2 ibunya sendiri ,tak memahami hati ibu , isteri dan anak perempuannya........Nauzulbillah , minta dijauhkan..............

2 comments :

A.I said...

Fuhyoooo..! marah benar gayanya ni..sabar bebyk. kalau dh tak tahan sgt, panggil aku tlg bomkan org tu! haha..

Afne said...

sbr kak ros, ko doakan aje dia berubah. dh tak blh apa kita nk buat. nk tegur salah, tak tegur lg salah!

apa kata ko mintak bom ngan a.i? kihkihkih