Monday, February 28, 2011

@ KLCC

ari ni lepas dpt duit dari eric , kami berdua ( aku dan adam ) terus terjah klcc...hahahhaha....bawak adam mandi-manda dan main kat playgroud di situ...kul 11.30pg dah bertolak dari rumah , jalan ampang tak jem dan tak ramai org cuma anggota polis dan anggota pasukan Rela aje yang ramai sbb nak berjaga-jaga kot la ada perhimpunan Hindraf kat klcc ari ini....

sampai kat taman klcc , ingatkan boleh la parking kat tepi taman tu , rupa-rupanya dah tutup ..so , nak tak nak la , aku pun redah ajer parking kat lot bawah tanah...takut-takut gak kalau tak ingat parking kat mana time nak balik nanti , siap snap pic dan hafal kat deretan kedai bila keluar dlm klcc nanti...fuhh...selamat...rupa-rupanya , senang ajer...

pas park kereta , kami berjalan menuju ke taman , bila adam dah nampak kolam tu , tergedik-gedik la dia kat kaki aku....hish...mengada-ngada2 betul....suka betul dia dapat mandi kat situ ari ni...aku pun hampir lencun jugak la kaki seluar jeans aku melayan dia ke hulu-ke hilir dlm kolam tu....dah la dgn cuaca panas terik lagik.....

melihat aksi adam yang pelbagai , terpikir dlm fikiranku...masa berlalu begitu cepat dan anak aku kini dah besar....ahh...sedihnya....

satu jam dia berendam dlm tu , nasib baik la dia nak stop bila aku cakap ari nak hujan ...pas salin baju , kami bermain kat playground pulak...time tu tak ramai org ..so , kami 2 beranak ajer la yang concuer kwasan tu...seronok gak , sbb aku pun sekali main gelongsor kat situ...hahahha...(buruk bebenor mak budak main gelongsor...) ahhh...nasib la...ada aku kesah??? dan nasib baik jugak mak guard tak tiup wiselnya...hahahhah...memang seronok betul la ari ni....

agak-agak dah penat dan cuba semua permaian kat situ , kami masuk semula ke dlm klcc , time ni dah penat , lapar dan haus gila....apa lagi , aku carik kfc dan makan berdua ngan adam...nasib baik adam baik time tu , aku soh tunggu kat meja , dia patuh arahan...aku soh makan , dia nak makan....Alhamdulillah  , aku dah selamat lunch kat situ dan tak payah nak masak2 kat rumah...hohohoh...

kul 2ptg , dah sampai taman kosas ,tapi sebelum tu , singgah jap kat kedai feveret aku , kedai RM2.00...pas beli yang bukan-bukan  , terus balik rumah....mandi-mandi dan terus membongkang 2 beranak depan tv....ok , cukup sudah perjalanan sepanjang hari ahad ari ni.....

motip: supaya senang nak cam tmpt parking takut tak hengat

posing maut dari adam...hahahah

baring la kat situ...kalau aku tau nak drive ke PD , dah lama aku bawak dia ke sana....huhuhu

seronok ye.....dapat berendam....

pas mandi , kita main kat playgroud yang pelbagai kat situ....

seronokkan???!!!

adam dah besar , dah boleh main buaian ni...klu dulu-dulu aku takut nak lepaskan dia kat buaian jenis ni...takut terbalik kebelakang....

dlm kfc , perut dah kenyang ,ceria ye....

 dah...jom kita balik....mama dah penat!!!

No comments :