Saturday, February 12, 2011

MASA GUMBIRA UTK ADAM

sebelum tu , jom kita tgk goodies yang aku dapat sempena member opis aku ni kawin...cantikkan??? aku tgh otter nak sangkut dlm kereta...huhuhuhu

 terima kasih pengantin...!!

ok la...terus ke tajuk..semalam  , eric free so boleh la bawak adam ke JJ Au keramat....aku pulak dok perhati jalan pi dan balik sbb next time boleh la aku lepak berdua ngan adam time boring...tak ada la asyik kat care4 atau tesco ajer.....sgt senang dan rasanya boleh ingat kot kalau nak kesana drive sendirian....

bila dah masuk JJ , dah sure la kat tmpt mainan dia tu....mesti abis RM10.00 utk beli token menan ajer....nasib baik bukan duit aku ...hehehehe..dan bagi aku pulak , adalah masa utk meround tgk baju , kasut , langsir , barang elektrik sengseorg....bestnya tak ada org kacau...

ok la tgk ajer la pic budak yang ceria bila dpt pi tmpt mainan dia...besar punya sengih....









No comments :