Friday, March 25, 2011

CELIK BIJIK MATA , NAK GI CARE4

n3 minggu lepas....

ni perihal budak adam....pepagi ari sabtu kul 7.30pg dah kejutkan aku nak pi care4...selang 5min , sebut nak pi care4....asyik la berzikir kat telinga aku ni...mmmm.. pagi tu lelaju aku buat sarapan dan masak tengahari terus....pas tu siap2 ke care4 ampang...

sampai care4 , tergedik2 kat kaki aku ....suka la tu...pas ambik troli , rupa2 nya dia nak tgk bibbit ( rabbit )  , tortoise , tikus ( hamster ) fish ( ikan laga ) kat situ....yang aku ni layankan ajer kehendak anak aku yang seorg ni...secara tak lansung , dapat gak cuci mata even gaji tak masuk lagi time tu...

ok la layan gambo ajer....

 bibbit adam....( rabbit )

 fish adam...

 tikus...comel..

 suka bebenor..

 beriya nak tgk dlm tu...

 marah la tu  , aku snap pic dia ..hehehehe

No comments :