Saturday, March 26, 2011

WITH FRENS..

n3 ari jumaat..

hari jumaat , lunch time panjang dan baru 1 hari dpt gaji...peh...wajib keluar outing...selalunya pi mydin tapi berubah venue la pulak...tak ada apa nak dibelikan , so ke Amcorp Mall saje...kami berlima mmg la gamat....belinya idak , asyik keluar masuk kedai dan bergambor ajer kejanya...

having lunch kat restoran Rak Thai , lagik lawak...entah apa2 ajer yang terjadik , tapi mmg best arrr...aku ralat ari tu sbb makanan kesukaan tak dapat makan sbbnya tersalah pilih order....hish...frust betul la....bukan aku seorg ajer , kengkawan yang lain pun turut terkena...sampaikan nak ambik pic menu aku pun dah tak ada mood...ralat-ralat pun , abis jugak lauk aku tu...nasib baikk sedap...

pas makan , meround tak ada tujuan , keluar masuk kedai tapi tak beli apa-apa pun...kesudahnya 'adik comel' belanja makan eskrem McD....pas tu sibuk berposing sakan nak snap pic....hahhaha....

ok la...korang layan ajer la pic kitaorng ni....

 see...tuan tanah yang dah bulat sekarang ni...

 menu menipu...menci!!!

 aku punya...even salah order pun tapi sedap..

 even salah order pun , licin tetap licin...jgn membazir , amalan syaiton!!!

 on the way nak pegi...memasing happy ajer...

kitaorg makan eskrem pulak ye....thanx hajar for the belanja...

hhehehehe...manis ajer yang kaler pink tew....

No comments :