Saturday, March 26, 2011

HILANGKAN TENSION DGN SHOPPING!!! HORAY

hilang stress aku ari ni,...puas hati tul...dgn pagi yang indah ( tak hujan dan mentari pulak lambat keluar ) ceehh...mentang2 la bangun pagi seawal kul 7.30pg , hahahha....

ari ni aku siapkan awal utk sarapan dan makan tengahari , sbbnya aku tgh aim nak gi shopping ...hehhehehe...dari petang semlm lagik aku dah survey kat laman web tesco  , ada sesuatu yang di 'aim'kan....

kul 10pg , aku dan adam dah bertolak ke tesco ampang....org tak ramai lagi , so parking pun masih banyak...troli pun byk...heheheh..

kami terus ke tmpt barang yang semuanya RM10.00..apa lagik , rembat la barang2 utk diri sendiri dan jugak kiriman dari kengkawan....fuh  ,memang best arr....rasa tak  nak balik ajer....penuh troli tu ngan barang-barang sampaikan kaki adam pun tersepit...huhuhu...aku kan mmg gila shopping , so , mmg lama la aku dok dlm tu....2x pusing meround kat tmpt rm10.00 tu cuma kat bahagian basah ajer kurang nak join sbb padat sgt...nak beli udang/ikan pun  , cam malas ajer.....

aku byk beli brg dapo ajer...tu ajer yang masuk dlm list aku pun...yang lain , member punya...kul 1.00 ptg baru nak sibuk2 balik rumah....hehehhe..lamakan dokdlm tu??? sebelum balik rumah , singgah jap ke stokis cosway dan tupperware, membeli barangan kiriman member lagik...see...seronok betul dpt shopping camni...hilang rasa masalah aku ....

 baru sampai  , adam terus nak ke tpt mainan....

 adam yang dah boring...lama sgt menunggu mama dia shopping...

 kerusi utk kid...comel-comel belaka...RM10.00 ajer...tadi rembat 5bijik terus...

sepasang kasut basahan utk adam...RM3.00 ajer...

botol susu ...kena tukar lain ...supaya bebas BPA...jenama tesco ajer...kat tag tulis RM5.60 , dlm bil tulis RM4.76...alamak...rugi aku ambik 2 ajer....rasa cam nak pi lagik ajer.....

beg utk balik kg...sesuai jugak utk bawak pi mandi kat klcc ke...RM10.00 seketul....

bangku utk aku lunjurkan kaki .....RM10.00

barangan cosway pulak...pun kiriman utk kawan...

2 comments :

Afne said...

gila jap tgk gmbr kerusi bdk tu. tak sbr nk jumpa ko isnin ni hahhaa

rossysweety said...

bawak bersabo ek!!