Saturday, March 26, 2011

FIRST TIME TRAINING ADAM

semlam  , pas mandi petang , start kul 7mlm , aku nak training adam tanpa pampers...ni first time tau...anak org lain dah tak pakai pampers tapi adam ni , baru ajer aku nak training kan dia....hahhaha...omaknya mmg pemalas sikit...dan korang jgn la tiru ye..kalau rasa-rasa  nak jimat beli pampers tu  , train la anak tu awal-awal...hehehhe

dari kul 7mlm sampai kul 10mlm , dah 4x adam terkucil kencing dlm seluar..padahal , aku dah remind dia setiap 20 minit...aku tak rasa pulak beban nak remind adam tu tapi adam pulak yang stress sbb asyik kena suruh bukak seluar ke toilet...setiap kali aku remind , mesti dia marah dan dia tak nak kencing....tup-tup...mama , adam encing!!! adoi,...nak marah pun ada...tapi aku control ajer...iye la baru first timekan??? tapi yang tak boleh tahan tu masuk kali ke-3 , dia terkucil , biasa la mulut aku ni pot pet pot pet..boleh pulak dia cakap , ni last..ni last mama....hahahaha...nak tergelak aku tgkkan...dia takut aku angkat rotan la tu....hehehhehe

ada time dia nak berak , nasib baik dia cakap nak berak , sempat la dia mencangkuk kat lubang air tu...mmm...adam...adam...

dlm kul 10mlm , aku pun dah penat asyik nak lap ajer , lagik pun dah nak tido , aku pakaikan pampers kat dia...cadangnya nak train dia lagik esok pulak....tgk la camana.......

ok la...nak stop jap , nak tgk rencana menarik kat channel 555....bye..

1 comment :

Afne said...

biasa la tu mula2 mmg kita yg letih mengemop lantai hehe.. nk mrh pn ada jugak tp kita yg kena sbr. bg la semangat puji2 melambung kasi dia excited.

to adam, insyaallah blh punya!