Monday, April 4, 2011

ASPARAGUS D'ARMOUR

hahahah ...tajuk tak boleh blah...sasaje udpate sbb baru first time melantak sayur ni....mmm..org lain dah berzaman makan , aku ni...baru nak cuba???  hahahhaha...suka ati arrr...

pasar malam kat taman aku ni  , setiap ari jumaat la time aku nak membeli stok buah2an utk seminggu dan sayur utk 2 ari ajer....huhuhu..maklum la , akukan malas masak , so harus beli dgn kuantiti yang sedikit ajer....dapur aku ni berasap sabtu dan ahad sahaja....hari lain , dapor kedai yang berasap-asap.....

ari tu beli seikat ajer....seikat rm2.00....saje utk test sedap atau tidak....tak banyak  , tak sikit...ok la utk santapan family yang kecil ....esoknya , ari sabtu try masak ...buat sayur campur ajer dan itu ajer yang paling sesuai pun....i told u , mmg the sedap...rasa lemak , tak ada pahit-pahit....akan diplankan utk beli lagik pada masa akan dtg....huhuhu...

sedap tau sayur ni....

masak sayur campur

dah siap.........jom makan...

3 comments :

Afne said...

nmpk sodap. aku pn nk mencuba tp tak tercuba. selalu tgk tv mat saleh mkn dgn steak je

Teratak pena said...

yummy... kak ros, pos kat tmpoint kepong ckit

rossysweety said...

afne: serius sedap...
bayu kenangan: pos??hahahahha...meh dtg sini la...kita makan sama-sama