Sunday, May 22, 2011

HARI SABTU YANG PACK!!! PART 2

pas semua org balik , aku baru terhegeh-hegeh nak  balik...sbb lambat , adalah melayan adam tgk air pancut ( dari tadi dok berzikir kat telinga aku ni ) dan jugak aku nak terkucil...baru la lega....

plan kami adalah ke KLCC pulak...bawak bebudak mandi manda . kali ni kami berconvoy 2 kereta...aku jadik jurupandunya....3 mama yang mengendong anak memasing , bersetuju nak berpicnic disana...memandangkan , tikar dah ada...makanan adalah banyak , air pun ada ...kami pun setuju aje la...lagikpun mudah la efa nak balik naik tren nanti...

yang gembira adalah budak bertiga ni..dpt berendam dlm kolam time tgh panas terik ni...sampaikan adam tak nak balik la....adoi...letih rasanya badan aku ni....

pas siap semua , kami berpecah la utk balik rumah...efa naik tren , aku menghala ke ampang dan afne ke seremban...harap-harap , semua happy ari sabtu tu...

posing dari ahli baru pool klcc...hehehehe 

 adam dpt geng dah...selama ni single ajer...

 bersama ajer setiap masa dokk dlm kolam ni...

 ini la hadiah-hadiah yg aku dpt....

buku resepi dari pertukaran hadiah.. 

hadiah birthday finance jan - june 2011 

 hadiah tiup belon sampai pecah...onbehalf adam k..

goodies utk kanak-kanak...se tupperware penuh dgn jajan...

 sampai rumah budak ni dah tertido kepenatan....

No comments :