Sunday, May 22, 2011

HARI SABTU YANG PACK!!! PRT 1

aktiviti hari sabtu yang pack , harus ada part 1 dan part 2..

hari sabtu seawal kul 6.30pg , aku dah bangun dah siap-siapkan barang ...kul 7.00pg aku siapkan adam pulak...kali ni kami ada gathering finance di tasik perdana KL...harus la kena keluar awal coz aku nak berconvoy ngan rakan opismate yang lain...bukannya tak tau jalan cuma risau bila member cakap ada 2 pintu masuk...mm...tak apa...singgah opis ajer la....disamping tu boleh gak tumpang efa dan anaknya dan angkat hamper-hamper yg tersedia....

kul 8.00pg aku dah terpacak kat opis , pas angkat barang  , terus ke tasik perdana...berconvoy 3 kereta , malangnya , sesampai sana , semua tak tau jalan...aku decide redah ajer sesambil tu mata dok melilau tgk signboard...akhirnya sampai gak tpt park...satu kereta dah tersesat smp ke kg attap...hahahhaa...lawak tul...

kul 9.30pg , semua dah sampai dan bersama-sama angkat barang dan hidang makanan yg dibawa...aktiviti pertama adalah poco-poco dan bersenam...mmm...aku ni tak dan nak berpoco-poco coz budak adam ni sibuk nak tgk air pancut...adoi!!...

pas tu  , kami terus makan-makan...macam2 ada...penuh meja dgn hasil potluck...nasi tomato ,kfc , mee hoon , kuih-muih , buah-buahan , puding dan 2 bijik kek...kali ni bukan setakat gathering ajer tapi nak sambut birthday warga finance jan - june 2011 .

pas makan , kami main games pulak...mmg seronok la...betul-betul penat dan best!!! kul 12.30tghari mamesiang dah berangkat balik , tapi kami bertiga ada planning lain pulak...nantikan siri part 2 pulak ye...

malas nak cerita banyak , korang tgk pic yang selambak ni.......

ketua convoy tgh bagi arahan...last-last dia yg sesat ...hahahaha 

anak sapa la yang masih ngantuk lagik ni??? boring ye dik?? 

bersenam panaskan badan... 

serbu makanan yang ada...huhuhu...Alhamdulillah..rezeki dariNya 

aliyah yang friendly... 

anak Nad yang putih muka pas tiup tepung....hhehehhehe 

ni lagik lawak...acara kanak-kanak , si tua yg masuk ..tak pecah la belon tu...hahahha...tapi aku menang dowh , bagi pihak adam...

 ni tgh main bola beracun...

 kek yang sedap dari SR..

 brownies yang sedap gak dari SR..

hari tu , aku dpt hadiah banyak ...seronok!!! hadiah hasil dri acara tukar hadiah

 dpt lagik ,dari acara tiup belon...

 anak sapa yang berebut hadiah ni????

dapat hamper hasil dari afne jadik monyet matyeh!!!hahahhaha..tahniah afne..menjadik sungguh..

No comments :