Sunday, May 22, 2011

KALAU KE SHOPPING COMPLEX, SEMUANYA SEMPAT!!!

dlm sibuk berdebar dek kerana ada internal interview  , kitaorg masih sempat lagik ke MV...hehhhe...kononnya dah meredakan debaran arr...hmmm...tak ada makna...aku ni klu bab berjalan  , mmg laju ajer even ada debaran yang menanti ...

hari jumaat , ada sessi interview dalaman , memandangkan nama kitaorg ada lah dlm list yg terakhir , maka waktu lunch , sempat gak kami bertiga ( aku,dilla dan afne ) ke MV...pi sini saja temankan dilla coz ada urusan di celcom cube...sementara menunggu dilla , aku dan afne menjamu selera di restoran popeyes...pas afne abis makan , dia pulak ada urusan di care4...tinggal la aku sengseorg kat situ..tak lama pas tu , dilla sampai dan terus ajer tapau sbb masa tak mengizinkan....

terus chow ke opis semula bab sambung interview ...sebelum tu kena review semula sbb apa yg masuk mlm tadi dah terkeluar sbb dah terbau aircond shopping complex....hehehhee..

kul 4.40ptg , aku dah pun selamat diasak dgn byk pertanyaan...mana yg tak dpt jawap , sengih ajer la sbb senang sangat soalan tu ( semua yg aku hafal satu haram pun tak ditanya...hampeh tul)....mmm..aku berserah ajer pada Allah , sekiranya ada rezeki ku , dpt la...sekiranya tidak , akan aku cuba lagik tahun hadapan....


 menu dilla...entah apa ke namanya...

ayam goreng spicy utk aku...sedap tau... 

No comments :