Saturday, May 14, 2011

SAYA MENANG HADIAH LAGI..

hai...selamat ptg semua , di saat ni adalah cuti hujung minggu sabtu , adam masih tido lagi..kat luar sana , langit mendung dan guruh sana sini...mmm...hujan ...bagus gak , tak arr panas sgt...bab minggu lepas , 4 ari panas terik..klu ada lagik duit bonus kat tangan , mau ajer aku pasang air-cond dlm rumah...

ok la , ni nak cerita sikit bab aku dpt menang hadiah lagi...even saguhati pun , ko ingat senang ke nak menang dan menjadi peserta bertuah??? pesaingnya bukannya setakat dlm kl ajer , ni satu malaysia tau.......ceh...berlagak siot!!!hehehhe

aku ni mmg suka hantar peraduan atau apply sample utk barang percuma...dan tak sangka pulak , hobi aku tu dah tersangkut kat penganjur...kali ni aku masuk peraduan 'huggies bersama upin & ipin'  ( carik la nama i kat situ ) , syarat penyertaan , just hantar bar kod dan resit pembelian pampers....sgt mudahkan???  dan aku hantar pun utk suka-suka...selang tak berapa lama pastu tup-tup dpt panggilan phone soh ambik hadiah coz menang saguhati...wow!!! terkejut la...seronok tu toksah cakap la.......utk hadiah saguhati , akan menerima hampers huggies dan product upin&ipin bernilai RM50.00...

semlam ,waktu lunch yang panjang ( coz hari jumaat ) aku gagahkan kaki  melangkah ke Kelana Brium Tower kat kelana jaya nak pick hadiah...harus pi ambik  , sapa nak bagikan??? jauh tu mmg la jauh ...berjenuh jgak la dgn panas terik , turun lrt naik lrt , turun cab naik cab...bila dah ambik rasa lega sikit sbb  dpt settlekan apa yang patut...dan semalam ,aku dpt satu pek huggies ultra size XXL , thumbler dan buku mewarna upin&ipin....jadik le dari tak ada....heheheheh..tadi gi care4 , rega pampers ni RM31.90 se pek..mahal dowh!!

malam tadi dah try kat adam utk tido mlm ...Alhamdulillah ,tiada lagi kebocoran seperti biasa....

ok la ...korang tgk pic la pulak ye...


first time sampai kat pejabat urusan Kimberly -Clark di Kelana Brium Tower , Kelana Jaya PJ

inilah hadiahnya....terima kasih huggies!!! 

pampersnya...sgt puashati la....lembut dan tebal...sesuai utk dipakai time malam...

No comments :