Saturday, May 7, 2011

WISHLIST DAPAT BONUS TERMAKBUL..

pada 29hb tempohari  , semua warga kerja TM tersenyum sampai ke mlm...mana taknya  memasing dpt habuan memasing...termasuk la aku....hehehhee

pepagi jumaat tu , aku kena pi training ngan dila kat Menara TM...duduk dl bilik trainning hati membara ajer sbb bonus tak masuk-masuk lagik..geram siot...nasib baik la membara aku tu tak lama coz , kul 11.30pg , duit dah masyuk banyak dlm bank...patut la tapak tangan dan tapak kaki gatal mengenyam2...kaki pulak gatal nak shopping....hahhahaha.....pas dari tu singgah jap ke TMpoint sbb nak ambik set telephone CDMA...


phone baru dari haier....no ini bukan utk talian for kerja k....

siap semua , berdezup gi ambik mak datin afne kat opis jap dan terus gi midvalley...sampai ajer terus isi perut kat restoran Paparich...first time makan kat situ dan sgt berbaloi dan sedapp....rega ok dan perut pun kenyang...

pas dari tu , terus ke JJ...tak byk yang dibelinya just kasut buat jenjalan...aku dah miskin kasut sgt dah ni...huhuhuhu....

hampir 4 tahun aku tak beli kasut baru yang mahal camni...huhuhu...

ok la...wishlist bersempena bonus  , semuanya tercapai....Alhamdulillah...sekarang ni aku kumpul utk wishlist ke-3 pulak....no more shopping lagik...

kasut baru harus dapat rumah baru jugak!!!...hehehhehe


layankan kehendak adam nak tgk CD...murah ajer dari Pensonic...RM89.90...

2 comments :

Afne said...

ewahhh ewaahhhhhhhhhhh shopping sakan! segan ok tgk kasut mantap. jln kaki kompom tak sakit kaki.

pssttt.. wishlist terbesar dh termakbul jugak ke?

rossysweety said...

dlm progress yek....nak tolong menabungkan ke???