Saturday, June 25, 2011

SEMANGAT HARI SABTU

entah kenapa , ari ni aku bangun awal...dah tu dtg pulak angin rajin aku  nak mengemas rumah...memula tu harus la aku sapu dan mop rumah...dan 2-3 kali gak la aku mop kasi kilat...huhuhu...

oh ya , semlam hari jumaat waktu lunch , aku dah beli alas meja ...tujuan utama utk aku buat perubahan di kabinet hi fi aku ni...dah sakit nau mata aku dok pandang kat dia sejak 2 menjak ni....dah berhabuk dan tak  kemas dah...so , dgn semangat rajin di hari sabtu , terus aku buat projek sengseorg....siap dah , sgt puashati dan berbaloi-baloi...hehhehe

tengahari time , pas siap masak lunch , terus bawak adam gi ke Giant di bandar baru ampang....secara tak sengaja dah tershopping dgn banyaknya....adoi...dah sengkek dah ni...

pas tu terus balik rumah...dok dendiam mengenangkan duit yg dah banyak keluar....huhuhu....

ok la...esok update n3 ke kerja khawin jue pulak ye.... bye...

banyak pilihan...rambang mata dibuatnya...



zoom dekat skit....cantik tak?? semeter rm15.90...aku beli semeter setengah..nasib baik cukup...

siap sudah make over kabinet ni...lupa pulak nak ambik pic sebelum...

 tadi belikan adam tut tut...siap berbaring dok tenung ...
 
shopping baju yg banyak tadinya...utk omak dan anaknya...

botol susu kiriman dari lyn kat JB...nurah aje rm4.99..memula keluar , aku beli rm8.99 sebotol...free BPA

 kena kumpul semangat nak clearkan sebakul baju ari ni

No comments :