Saturday, June 25, 2011

WITH FREINDS

pic hari jumaat , berjanji bagai ngan tie nak ke Mid , makan-makan...tup-tup tukar plan pulak...destinasi dan tujuan ttp sama....ke Mid dan makan-makan...

 my new sunglass utk next month k...nampak muda tak?? hehehhee

sebelum tu , ke butik Nose  , temankan tie dan aku dah aim spt pic kat atas di situ...tapi next month la ye...dah bermacam dah aku beli dan bayo utk bulan ni ...lari budget beb...huhuhu...

pas dari tu ke JJ , cari hadiah kawin utk opismate yg bakal berkawin esok dan ada gak barang utk aku skit...nak make over skit kabinet hi fi aku tu...dah sakit mata aku memandangnya....hehehehe

settel semua hal , terus ke SR..makan-makan dan bergossip .....bye


menu lunch aku...sedap seh...boleh didapati di SR sahaja..kekekke

tengah lapo ni , harus la senyum bila dpt makanan...

tgh tunggu testing hadiah...

 with dilla...

tuan tanah mesti ada...

No comments :