Saturday, July 16, 2011

KOLEKSI BUKU CERITA ADAM

Baru nak berjinak-jinak buat koleksi buku cerita ni utk adam...murah pun ye dan cover buku pulak mmg berkualiti dan tebal ( tak mudah rosak atau koyak ). kitakan sediamaklum , koleksi Disney Winnie The Pooh ni mmg terkenal kerana mahalnya , tapi korang jgn terkejut ye...aku beli kat kedai RM2.00 di taman aku ni ajer...sebuah buku ni cuma RM3.00 ..yg besar sikit tu reganya RM4.00 aje .gambar-gambarnya mmg colourful dan menarik utk bebudak belek page dan tgk picture dlm tu. kalau nak buat hadiah birthday pun mmg la nampak mahal .




 mmg cantik tul warna dalam buku ni...buat hadiah birthday pun boleh .

sekarang ni baru 2 buah ajer dlm simpanan . even dlm bahasa english , tapi aku dok reka cerita tu kat adam...last sekali ada tips-tips pasal tajuk cerita , baru la aku baca dlm bahasa english...pas tu adam dok senyum lebar ajer...entah apa yg dia senyum , aku pun tak tau...suka la tu agaknya , la ni time nak tido , harus bacakan sekali utk dia .

harus simpan buat koleksi utk dia bila dah pandai baca nanti .

No comments :