Saturday, July 16, 2011

REZEKI LAGI DI HARI JUMAAT..TERBAEK!!

n3 ari jumaat baru ni..

pepagi dpt sms dari dilla , husband nissa akan dtg bawa nasi lemak , katanya utk satu opis...tak dan aku nak letak hp , sudah sampai nasinya...anyway tq kepada nissa sekeluarga .kebetulan  , aku pulak bawak sebekas tupperware berisi keropok ikan yg siap digoreng dan afne pulak bawak sebekas puding roti ...fuh , mmg la rezeki di pagi jumaat yg sejuk tu..Alhamdullilah , kenyang perut aku bersarapan nasi lemak bersulam dgn  keropok dan puding roti  .


nasi lemak dari nissa sekeluarga...tq

 keropok ikan dari saya..

 puding roti dari afne...credit to tie gadies..

tengahari pulak , tak kemana-mana , maklum la bukan time gaji , duit pun paras-paras hidung ajer . jadiknya , menonton wayang dlm opis ajer...kali ni layan cerita CUN lakonan Remy Ishak dan Maya Karin pulak , mmg best dan sungguh romantik . sambil tgk cerita , sambil pekena pizza dominos..delivery aje ...berkongsi 3 org  ,jadinya cuma RM11.70 sahaja...kenyang gak perut tengahari tu  ...Alhamdulillah....

credit to mr google..

set lunch aku , afne dan hajar




 ptg time , aku sibuk ngan keja , kena siapkan jugak sbb tak suka perap atau simpan utk hari senin nanti . tup-tup  ,tie hulur sekeping coklat kit kat...wah!!! bestnya rezeki lagi , anyway  , terima kasih tie sbb belanja cekelat . cekelat ni bawak balik nak kongsi ngan adam .

 coklat kit kat dari tie gadies ...tq tie gadies..