Monday, September 19, 2011

RISAU LE..


 pepagi tadi , masa nak masukkan adam dlm keta , aku dah terpandang kertas putih ni  , cantik ajer bawah wiper . satu lagik wiper dah terangkat keatas ..huh...sapa la punya keja ni?? utk pengetahuan korang , kawasan rumah aku tu ramai  'gagak' ( sendiri mau ingat le...) risau gak , kot la dia nak samun ke...nak calar kereta aku ke...dan yg paling aku takuti kalau dia simbah asid ke...ee...nauzubillah....

pagi tadi , aku try call this number guna opis line , dah 5-6x gak  , tak terberangkat ...dah inform eric pasal ni , dia kata may be ada org nak jual spray utk kilatkan kereta ke.....jgn layan ....tak apa..aku tetap simpan note ni , kalau apa-apa terjadi kat kereta aku tu , tak teragak-agak aku report polis...

hai...memacam le...dulu , aku pakai kelisa , tak ada pulak yg nak ambik tau atau klipkan phone nomber kat wiper  , dah tuko ni ...memacam la pulak??!!

No comments :