Saturday, November 12, 2011

AKTIVITI HARI SABTU

pepagi dah hujan lebat kat area ampang hari ini . planning nak bawak adam breakfast kat kedai mamak dan seterusnya pi mandi kat klcc terbantut . adam pulak , tak abis berzikir kat telinga aku nak naik tut tut (train ) .sibuk nak beli jam . klu dah nak beli jam , harus la kena beli kat masjid jamek . mm...dari dok bising2 kat aku , pas hujan berenti , kami berdua terus ke sana .

suasana di pasar malam jalan tuanku abdul rahman , adalah tak berapa nak sesak , may be bukan waktu org dpt gaji . so , nak berjalan adalah selesa skit . sana-sini org jual tudung  , cotton dgn rega yg murah-murah , tapi idak le aku nak beli pun coz , tgh bulan ni beb! nanti -nanti la dulu ye..hehehehe

kami menyusuri sepanjang jalan dlm kawasan pasar malam tu , start dari masjid india terus masukk dlm sogo sejukkan badan . pas tu terus naik train balik ke ampang. jenjalan dan window shopping adalah wajib bagi aku di hari sabtu dan kali ni ala-ala lite ajer....

k , la...layan pic aje ye..

sempat lagi aku snap pic jam adam ni...rambang mata bila tgk semua ni...

 tgk belon ni,  adam dah teruja nak beli

jalan-jalan dlm sogo sejukkan badan jap sebelum balik ...

lega dah dapat ni... apa disebut ni ek?? simple utk pi ke mana-mana..sehelai RM5.00 sahaja

see...

ni la yg asyik aku teringat-ingat  sampai sekarang...sling bag kaler merah...nasib baik ada lagi...terus sambar!!

 jam adam yg dia teringing sgt...angry bird

harus belikan dia belon mickey mouse tu...

sampai rumah , dek kepenatan , layan banana split homemade sebentar

 
 adam dah dok perati ajer burger tu...bila la agaknya boleh ngap??

 kemalasan telah melanda , just buat double beef burger utk makan malam...

No comments :