Saturday, November 12, 2011

TEBUS SCOOP SUSU ANMUM ESSENTIAL UTK 500 GRM PERCUMA!!!

thank to faiz dan adik aku- lin for the info . kali ni aku dapat info mengenai susu Anmum Essential ada buat penebusan sekotak susu Anmum utk 500gram dan cabutan bertuah utk memenangi sebuah i-pad .wow!!! wajib buat penebusan dgn kadar segera . promosi  ni bermula sejak dari 12 september  dan akan berakhir 12 december 2011 nanti .

even promosi ni dah lama berlansung , baru minggu lepas aku dpt info . berkebetulan susu adam dah abis , aku terus ke mini market berdekatan dan terus mencari sekotak susu dan borang penebusan dikotak  .just isikan borang comel yg terlekat kat kotak susu dan lampirkan hujung scoop sebagai bukti pembelian . dan kemudian pos arr .

la ni tgh menunggu 5 kotak susu sampai di opis , boleh la aku berjimat RM125.00 utk 5 kotak ( jimat skit )..klu ada rezeki  , boleh tunggu lak for seketul i-pad..huhuhuhu..

oh ya , since adam bertukar susu sejak berumur 3 tahun , aku dah start menyimpan belakang scoop susu tu . la ni dah banyakk gila...boleh tebus sampai 10 kotak susu , tapi malangnya , sessi penebusan kali ni boleh tebus sehingga 5 kotak sahaja utk satu nama . tak apa , yg tu , aku kumpul dan simpan lagi .

isi borang kecik ni

semuanya ada 25 pieces...tunggu 5 kotak la pulak...hehehehe

sertakan bersama bukti pembelian scoop susu seperti dlm pic ...

balance yg masih ada dlm simpanan...mudah-mudahan dpt la seketul i-pad...huhuhu

No comments :