Tuesday, November 8, 2011

APAM POLKADOT

sekarang ni tgh glamer ngan apam polkadot..mana-mana aku jenjalan baca blog org , mesti ada n3 pasal apam ni . oh ya , sekarang ni member aku ada jual , sesapa nak order , boleh la order ngan dia ye . ..nanti aku letak phone number dia...hari jumaat ari tu , aku dah order sebekas utk di bawa balik ke kampung ..tak sampai sehari dah abis dah....hehehhe..sedap la katakan!!!

aku ni , kalu nak cuba resepi baru , mmg berkobar la semangat tu , masa balik kg ari tu , pi kedai serbaneka kat Pt Bakar . dah jumpa dah acuan kuih lompang yg dicari-cari selama ni...terus semangat tu semakin membara .

hari ni , sebaik tiba dari kampung , penat tak abis lagi , terus buat apam polkadot ni...wei!!! amat leceh la pulak..dek kerana masih lagi penat , aku buat ala kadar ajer . ..semuanya nak cepat...bila dah start  , baru rasa...aduh,...cepat la abis ....memula aku buat , semuanya mentah!! aku makan skit terus ke tong sampah...second kukus ..menjadik..third mengukus , semua apam aku dah masuk air...ahhhh....lantak le apa nak jadik...kali -4 mengukus , aku dah malas nak masuk filing dan buat polkadot...hehehehe...lantak pi arr..janji aku dah cuba....

esok aku nak bawak opis...jangan ada bunyik ye kenkawan..makan ajer....

ok la , seperti yg dijanjikan , ini number tokei apam polkadot : yuzi 017-9404059

 pic tokei yg tengah-tengah tu sebelah aku..

buah tangan utk mak  di kampung...


 comelkan??

beli 2 dozen...cuma RM2.90 sahaja utk 1 dozen...

rupa-rupanya ada pelbagai saiz...aku ambik yg kecik ajer..

adunan apam telah siap...bahagikan kepada 3 kaler

bersedia utk dikukus...


siap sudah...kelakar ajer rupanya...

ada setengah tu aku masukkan filing perisa blueberry...sedap gak melayan depan tv


oh ya  , tq nissa for the recepi .

No comments :