Monday, November 14, 2011

MAJALAH RASA KELUARAN DISEMBER 2011

wei...pecah rekod aku beli satu majalah dlm tahun 2011 ni..hhehhehe..bukan malas nak membaca tapi sbb tidak cukup masa ajer . klu ada masa terluang pun , dipenuhi dgn blog , FB  , outing ngan adam ataupun buat taik mata..huhuhu..tapi ari ini , di sebabkan MASHITA ISMAIL AKA SFC masuk majalah RASA keluaran DISEMBER 2011 , harus la aku beli senaskah .kawan baik masa belajar kat UITM Segamat Johor tu...jgn memain!!!

majalah RASA terbaru 

awek tgh diri tu la..orgnya...


wei,,,kawan aku seorg ni , bravo la ..wa ngan lu...dah jadi chef dah ...nasib baik ko jauh kat pantai timur nun , klu kat KL ni , maunya hari-hari aku dtg jadi tukang rasa masakan ko....hehehhehe . k la , aku doakan semoga ko success ngan bidang yg ko ceburi ni dan semoga ALLAH murahkan rezeki ko sekeluarga . 

keluaran kali bab , masakan utk kenduri-kendara . maklum la , bakal cuti persekolahan tak lama lagi . all th masakan , macam mudah ajer nak buat utk keluarga cuma rajin ngan tak rajin ajer...apa-apa pun , aku akan mencuba gak nanti . lebih-lebih lagi kat resepi  nasi beriani SFC dan daging masak merah...daging korban masih berbaki lagi tu ..hehehhehe

ok  , selamat membaca dan mencuba ye...cuma RM7.00 senaskah .

No comments :