Saturday, December 31, 2011

OMBAK RINDU vs DOMINOS

terbaek...itu ajer yg dpt dikatakan..N3 utk hari Jumaat baru ni ..tak kemana-mana , just stay kat opis nak settlekan keja yg tak abis-abis sebelumm bercuti panjang .

Sebelum opis sunyi sepi , ada potong - potong kek ...rupa-rupanya birthday member ...Anyway , Happy birthday Sis Hasmaliza , semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki .

pas tu , aku melayan filem  Ombak Rindu ( siap ngan speaker terbaek lagi ) bersama hidangan Pizza Dominos!! org belanja lagi tau!!huhuhu...makin best la nak melayan filem kat opis...


Ombak Rindu lak , mmg terbaek arr...klu lagi lama duration cerita tu , aku rasa lagi best nak layan...aku rasa sikit sgt babak jatuh cinta antara Ezah dan Haris...sepatutnya , bykkan le plot time perasaan jatuh cinta tu...mesti lagi best ...ending lak , tak menarik lansung...eh!! banyak pulak aku nak komen...tapi tak apa...komen membina ajer...apa-apa pun mmg filem Melayu percintaan yg terbaek...bergenang gak le air mata aku ni tapi cepat-cepat cover takut afne ngan nissa perasan!!! kekekekeke...la ni terasa nak mencari-cari novel ni buat simpanan dan klu ada masa terluang  , nak layan lagi la filem ni..saja nak tgk ( kekasih lama ...ai yo...sejak bila ni?? ) Aaron Aziz dan Maya Karin ...

k la...nak kejutkan adam bangun dari tido...penat sgt berjalan agaknya tadi tu...huhuhu..







 semuanya sedap belaka...kenyang tul..