Tuesday, February 14, 2012

LUNCH MEATBALL DI IKEA DAMANSARA

n3 hari senin baru ni . amik EL coz nak jenjalan ngan my sis . boleh ke?? sorry arr , my company.. i need my extra rest & shopping .

kali ke-2 aku drive ke IKEA . pergi berdua ngan ana  , kali ni tak payah peta-peta bagai , kami ikut highway DUKE dan terus ke penchala Link dan terus ke Mutiara Damansara . mak ai...baru aku tau , banyak betul kegunaan DUKE tu..mmg dekat tul dari Ampang ke Damansara.. . just kena tol RM8.00 pegi balik , dan perjalanan cuma amik masa 20minit ajer....mmmm...sesuatu yg baru dan menarik utk aku melangkah lebih jauh utk habiskan duit...hahahha

kat sini , aku nak beli sesuatu utk wishlist aku akan dtg...eee..tak sabo-sabo rasanya ...tapi memula , kena la beli berdikit-dikit dulu .pasal tu , biar arr rahsia dulu ek???!!

pas siap shopping , makan-makan time..as usual , kalau gi IKEA , mesti amik meatball yg sedap tu...pergh...rasa cam nak beli utk tapau , tapi perut dah kekenyangan ...sedap sangat k...

pas makan , terus drive balik ke Ampang.....walau kaki lenguh sbb asyik berjalan segenap ceruk dlm tu tapi mmg seronok arrr....kalau ada benda berhajat nak dibeli , harus ke sini lagi .

k la...adios!!

sudah sampai!!

harus bergambo dulu...bukti sudah sampai di pintu masuk..

 best kan klu dpt bilik air camni...huhhuuh

sibuk gak nak posing ..

meatball termantop...lazat berkrim utk aku...RM10.00 utk 10 ketui

spring chicken utk ana...lazat gak RM16.++

 muka tuan tanah yg happy...hahhahaha

see..licin dah kami kokak..tu nasib baik fries dah jatuh atas meja . ..kalau idak harus dah lenyap dlm mulut.

 ni ajer hasil rembatan yg aku boleh tunjukkan...rega RM1.90 ajer..klau kat care4  ,dah RM7.90

1 comment :

Papa-NtiQ said...

hi Rosy...cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ