Tuesday, February 7, 2012

BEG VACUM

senang gila bila dpt cari dan gunakan beg vacum ni..toto yg besar dan sebelum ni memerlukan space yg banyak utk menyimpan , kali ni dah jadik kecil dan boleh masuk dlm almari ajer...rumah pun dah tak berhabuk lagi .

caranya senang ajer...memula sediakan bag vacum  spt dlm gambar.masukkan toto atau selimut yg jarang digunakan..kemudian sealkan dan vacum arr...kasi kempis beg tu...pas tu dah boleh la simpan .senangkan??

oh ya , beg ni aku beli dari kedai RM2.00 kat taman kosas Ampang..rega cuma RM6.00 ajer .dlm katalog cosway pun ada gak...suka hati la korang nak beli kat  mana..

k la...layan pic ye...

sebelum...

selepas...sudah kempis...dah muat utk masukkan dlm almari

2 comments :

elna said...

best jugak kegunaan dia....boleh tolong carikan utk kita tak...hehehe

rossysweety said...

ni ros beli kat kedai RM2.00 ..dlm buku cosway pun ada gak...