Monday, February 20, 2012

NEW TOY FOR ADAM

kali ni aku pow duit eric sikit...hahahha..sikit ajer pun...org lain , boleh ajer beli PSP utk anak beratus-ratus , tapi yg satu ni  baru ajer RM150 .00 takkan tak boleh kot??heheheh

sebab adam dah mula masuk seklolah  ni , maka umurnya pun dah makin bertambah ...umur dah pun bertambah , quality mainan adam pun mesti le up jugak kan?...hehehehe..idak le meriak cam tu..saja ajer nak tayang..

baru-baru ni , tercari-cari gak i-pad utk kanak-kanak dlm website rega dlm rm 40.00 ajer...tapi aku nak  cari lagik murah dan masih tak puashati sbb tak dpt pegang .last-last aku terjumpa kat kedai RM2.00 taman kosas , mak aih...rega nya adalah 50% lagi murah dari website...pas tu bila aku belek depan dan belakang ipad tu , cam tak sesuai ajer dgn umur adam yg dah 5 tahun .mmmm..terus cancel niat nak beli ipad utk kanak-kanak tu ..

suatu hari , aku jenjalan tak ada tujuan kat Spetrum Ampang ( la ni di kenali sebagai Giant ) terpandang satu mainan sebijik cam PSP , tapi yg ni ialah PVP...huhuhuh..PVP  , PVP le , layan ajer.....bila tanya rega...hah...baru RM150.00 ajer...balik rumah , terus pujuk-pujuk eric utk beli sabijik sebab dia dpt duit free...nasib baek arr dia kasi green light...hahahahha

esoknya  , kami ke situ .kat kedai , aku ajer yg over sbb psp adam tu ada game Mario...wah!! mmg aku suka arr..balik rumah terus ajer charge..tapi tak boleh  on lak..mmm..terus gi giant tukar yg lain...dpt lain pun sama gak tak boleh main .last-last dia kasi yg lain , nasib baek arr boleh guna sampai sekarang  , tapi mario takk ada la pulak...mmm..pasrah ajer la..harga pun murah  , harus la ada rosaknya ...tidak le aku berulang-alik   3- 4x pi kedai tu , ambik ajer la apa yg ada..huhuhuh

kaler dah cantik , tapi rosak pulak...bengang tul

see..siap tertongeng-tongeng nak melayan games tu

ni pulak meniarap

ni terkangkang lak...

hah...dah kepenatan dah...time to tido lak...

No comments :