Saturday, March 17, 2012

HADIAH BIRTHDAY!!

Special thanx pada shita FC sbb susah payah hantar hadiah kat aku di sini  . mahal tu k...terharu dan malu pula nak menerimanya . dan terima kasih juga pada Zie ( kawan masa kat kolej nilam ITMCJ ) kerana bersusah payah nak menghantar kiriman dari terengganu ni sampai ke opis aku di bangsar  . Oh ya , pertemuan yg singkat  , selepas  12 tahun membawa haluan memasing , akan berharap kekal sampai bila-bila .

ok la layan pic ye .

tuan tanah dgn hamper yg baru di terimanya..

dlmnya , ada 4 balang popia mini berinti serunding ikan...mmg sedap..kenyang dok mengunyah kat opis

sangat sedap dan aku rekomended 

ptg time , zaza hulur ais-krim cornetto kat aku...katanya hadiah birthday...thank you sis!!! terharu seh...kawan gaduh kat belakang aku ni , bermurah hati nak bagi aiskrim .

 
 terima kasih ye zaza...sedap!!

No comments :