Saturday, March 17, 2012

LAYAN MOVIE AJE

hari jumaat baru ni , aktiviti aku cuma diopis ajer even lunch time adalah panjang...tapi mmg selalu pun macam tu . dek nak ilangkan rasa boring dan mengisi masa lapang tu  , aku layan movie ..selalunya movie cerita melayu jadi pilihan  .

kali ni pilihan movie adalah filem  'hantu dlm botol kicap' mmm...MasyaAllah , macam haram k cerita tu... disebabkan tak ramai dlm opis , aku ni siap off lampu  , konon-kononnya cam suasana wayang le tapi , hampeh tul ...nyesal seh...klu korang tak percaya , korang tgk sendiri le...malas aku nak cerita panjang  , kang aku lak yg kena sue pulak . mujur tak nonton kat wayang  , sure esok lusa dah keluar kat tv .

 pinjam ye mr google

pas melayan cerita yg entah apa-apa , aku layan McD happy meal lagi baik . tgk patung spongebob yg comel ni  , terubat sikit hati yg rasa malang jap tadi .

 menu lunch lepas tgk wayang

No comments :