Friday, April 6, 2012

REDEMPTION DARI ENFAMAMA CLUB

hasil dari kumpul mata ganjaran susu enfa , akhirnya baru nak tebus barang-barang dari katalog . oh ya , mata ganjaran dah bertahun-tahun aku kumpul...sejak melahirkan adam sehingga la adam umur 3thun , mmg aku guna susu enfa utknya...maklum la anak seorng , mesti la mau yg terbaik utk dia....bila dah lama guna , dah berjaya kumpul mata dan sekali gus jadi ahli jugak.jadiknya , kesemuanya dah terkumpul sebanyak beribu-ribu lemon  .

oh ya , baru-baru ni , aku dah redeem permainan lego utk adam  , t-shirt dan juga corner protector . jadik la , tak tau nak redeem apa sebenarnya tapi sbb gatal tangan ari tu , terus ajer la isi form redemption , fax dan dok dendiam menunggu  kedatangan parcel .

ok la , layan pic ye...

terima kasih enfa....

sekotak lego utk adam...

ada sebungkus lagi barang redeem..

 t-shirt dan corner protector

begini la rupanya...hari ni aku sorok lagi dari pengetahuan adam...tunggu la lama sikit..kang bersepah ajer...

 nasib baik ada step by step how to do...klu idak , boleh menangis aku dibuatnya...


note: tgh gatal tgn nak redeem barang dari katalog credit card eon bank pulak...

No comments :