Thursday, April 5, 2012

BAJU RAYA

korang dah tempah baju raya?? mm..kena cepat-cepat ye , sekarang ni dah masuk bulan April , ramai juga tailor tak nak amik tempahan utk baju raya . tak ketinggalan jugak aku ni . la ni pun dah kelam kabut nak cari kain ela cepat-cepat dan tempah . utk baju melayu adam , aku just beli kat supermarket ajer la....huhuhuh

oh ya , ari ni nak tempah baju raya yg ke-2 ..baju ni pun merangkap baju boria utk yg pompuan time adik aku kawin bulan ogos nanti . pas ni , kena cari baju raya yg readymade pulak...


 tema purple k..

1 comment :

elna said...

..hahah tempah jgn tak gi tempah.....saya still open till end of june...hehehe