Tuesday, April 3, 2012

TERTUNAI SUDAH HAJAT DIHATI

lega sgt sbb hajat di hati nak buat makan pulut kuning dan tertunai hari ini . firstly terima kasih pada nissa sbb sudi nak ambik tempahan buatkan utk aku ni ..

oh ya , selalunya klu org pulut kuning tu , mesti ada niat . hah...sama arr ngan kes aku hari ni . berniat kerana  amat bersyukur sgt-sgt  sbb seorg minah ni cam jaki sgt ngan aku dah blah dari sini . moh ko dari sini . patut usir cam pendatang asing ajer gamaknya . dan story disebaliknya adalah antara aku dan dia dan aku tak babitkan org lain . even aku tau , ada ramai lagi yg tak berapa berkenan dgn perangai yg tak semenggah dia ni 

tak nak story panjang , kisah kelabu asap tu pun dah pun berlalu dan aku bersyukur tiada org yg seperti ini dlm opis aku  lagi dan  hopefully la  , TIADA .  Pada aku  , kerja itu ikhlas kerana ALLAH dan bukannya berlumba-lumba nak aniaya atau dengki pada org lain demi kepentingan diri sendiri . apa yg kita dpt setiap bulan tu , bersyukur la sangat -sangat sbb itu semua ujian dariNYA .sekiranya DIA nak tarik rezeki tu , at anytime DIA boleh buat . 

k la , aku tau dia mmg baca blog aku  ataupun ada tali barut yg akan inform , cuma pesanan pendek , aku tak kacau hidup ko dan aku tak nak bermusuh dgn ko , ingat ajer la , kehidupan di dunia ni hanya sementara  .

sekian .

jemput makan ye..


pulut kuning rendang ayam .tertunai sudah hajat dihati 

tq afne , even botol ko tak ada reben bagai , puas aku makan gula-gula choclairs ni...

No comments :