Monday, May 21, 2012

FINANCE MEETING & BELATED BIRTHDAY

n3 hari jumaat lepas , kami di finance , telah mengadakan short meeting bersama CFO , banyak juga agenda telah di utarakan , dan majlis semuanya berjalan lancar . oh ya , pada itu  , aku telah bercakap bagi pihak kengkawan di opis , dan aku minta maaf dari seorg 2 yang terasa sbb apa yg aku utarakan bukan dari aku seorg tapi itu semua dari kata sepakat kawan-kawan semua .Dlm kita buat keja , tak nak la bermasam muka atau bergosip belakang...kita bekerja utk cari nafkah , so kalau dah bermasam muka tu , dah tak best arr...tak gitu ?  tapi klau bab lain selain dari keja , korang nak bergumpal atau bertarik tudung ke , lantak korang la ...ada aku kesah??? huhuhu

selepas meeting tamat , kami ada surprise utk sambutan birthday pula.kali ni utk sesapa yg lahir pada jan - may , so , for sure la akak dapatkan.....??? mmm..best tau , klu tetiba dpt hadiah cam ni..even kecik dan murah , tak kesah la...sapa nak bagi kan? harus la kita menghargainya...huhuhu...

dan makan pagi dan tengahari ,adalah ditanggung oleh pehak penaja...bersama 2 ketol kek secret recepi lagi tu....amboi!!! seronok klu meeting cam ni selalu hehehe.

k la ..layan pic ye...malas nak berceloteh banyak..aku taip ni pun banyak kali delete sbb tak banyak idea masuk dlm otak..huhuhuh

sebelum meeting start , layan pic tuan tanah ygg cam dipam-pam ni...pelik la aku....haih...cepat la bulan pose...aku nak diet..

meeting dah start...sila tumpuan perhatian ye..

tu tido ke dengar??? kang kena jawap soalan kang...cam sekolah lak aku rasa...tapi please le...dah berpuluh tahun aku tinggalkan zaman sekolah ni...agak-agak la klu nak buat soalan kat audience??..

pas meeting , ada acara potong kek utk sesapa yg sambut birthday pada bulan jan - may 2012

ini la keknya...sgt sedap ..

bersama kengkawan

apasal la ada gap ditengah-tengah tu...???

ini lah hadiah yang aku dpt hari tu...teruja nak bukak . tapi sebelum tu ,isi perut dulu arrr dgn nasi beringin..

penuh meja dgn makanan dan hadiah sekotak..

makan beramai-ramai cam ni mmg arr seronok .

tayang hadiah memasing..

muka gembira dpt hadiah...cam bebudak rasanya..hehehehe

tada ...ini la hadiahnya...comelkan??

No comments :