Tuesday, May 22, 2012

REDEEM POINT LAGI

ini adalah hasil redeemption dari point credit card yang aku miliki selama ni...berbaloi-baloikan??? lepas sedap-sedap kita swap kat kaunter bayaran , cukup bulan bil sampai dan kita bayo hutang , dlm masa yg sama kita dpt point dari apa yg kita spent selama ni ..

Oh ya , credit card ni aku guna utk isi minyak kereta setiap minggu  , klu dicongak mmg aku kena spend RM200 utk myk dlm tempoh sebulan  . jadinya , mata point akan sentiasa ada akan masuk dlm bil . dan sebelum point-point yg terkumpul  tu expired , aku pun tebus arr apa yg ada dan mencukupi utk point aku tu , so , tiada pilihan utk dipilih  , dari terus expired dan burn cam tu aje , jam dinding jadi pilihan...mmmm...dah tak ada pilihan lain dah , jadilah ini sahaja...

makin bertambah arr jam dlm rumah ni...kalau tak tepati masa   jugaak ,  tau la nak cakap ???


service adalah sgt cepat,dlm masa 2 minggu aje barang dah sampai
 

jam dinding yang aku dpt...klu kat luar ni murah ajer tapi disebabkan free ,layankan ajer...

simplekan???

No comments :