Friday, June 15, 2012

HANTU DURIAN SUDAH MUNCUL

sambung malam tu  , lepas balik dari Axis Atrium , kami bertiga pi cari durian kat area dekat -dekat rumah...maklum la musim durian muncul kembali , maka hantu-hantu durian pun akan muncul jugak . 

merayau -rayau kat area kosas ampang , haih...ramai jugak yg menjualnya...akhirnya terjebak beli sampai RM30.00 utk 6 biji . semerbak bau dlm keta dan tak sabor-sabor nak sampai rumah .
durian kampung mmg sedap...dan aku mmg tak kesah arr durian tu musang king , D24 ke...thailand ke...semua aku sebat....janji durian

anak bujang aku pun makan sama....dia ni mmg terbaek kalau diajak makan durian..

malam tu , adalah lebih kurang 6 ulas dia belasah...



amik!!! sampai ke dagu makan durian...ni la hantu duriannya...

kenyang sudah , minum air dlm pangsa durian .kata orang tua-tua , cepat sikit badan tu sejuk klu minum dlm ni..ye ke??? aku belasah aje...

2 comments :

Afne said...

untung laaaaaaaaaaa

rossysweety said...

harus la untung you!!!