Wednesday, June 27, 2012

KARNIVAL AMPANG SIHAT 2012

Ingat tak aku dpt kertas dlm beg sekolah adam?? klu tak ingat  , refer sini ye..

Hari ahad di sekitar taman kosas ampang . telah berlansungnya karnival sihat spt yg dirancangkan .pepagi kul 8.00 pagi , kami telah berkumpul di dewan harmoni blok C , sessi senamrobik dan poco-poco oleh AJK-AJK telah dijalankan dan kami yg lain daftarkan diri utk check-up  . 

pada hari tu , kakitangan dan doktor dari klinik kesihatan Ampang telah bermurah hati utk buat pemeriksaan kepada semua penduduk dgn percuma .ada check gigi , tekanan darah  , gula , kolestrol , pap smear dan payu dara .Oh ya , pada ari tu , semua benda aku check  , berita tak berapa best , darah tinggi dan kandungan gula aku naik ...mmm...tension tul la...berat badan , kena kurangkan sebanyak 6kilo??? adoi!!! susah gak ni...huhuhuhu .tapi tak apa , bulan depan , dah mula berpuasa ..aku cuba sedaya upaya k..

senamrobik dan poco-poco


check-up kesihatan secara percuma...check gigi pun ada...hari tu  , aku sungguh bangga coz , doktor puji gigi aku cantik dan bersih...kembang mak !!

banner tentang kesihatan di sana sini

utk menyemak status tmpt mengundi pun ada..

kanak-kanak tabika kosas tgh menunggu masa utk pertandingan mewarna...kanan sekali adalah anakku

warnakan rumah cantik-cantik ye

kaler seminit , dah tayang kat aku...haih!! bila nak siap klu camni???huhuhuh

macam-macam karenah le...menonggeng!!

cam nak berlari pun ada....
meniarap la pulak...pelbagai aksi tapi tak jugak menang!!!! di akhir pertandingan , memasing dpt goodies dan sekotak pensel warna sumbangan dari Puteri Umno kwsn Ampang

perasmian dan penyampaian hadiah adalah  oleh YBhg DAto' Ismail Bin Kijo...

pagi tu , rezeki dtg bergolek-golek...jiran sebelah bagi semangkuk spagetti ...sedap tul la

ok la itu aje ,kisah hari Ahad .bye

No comments :