Tuesday, June 26, 2012

SABTU UTK AKU RELAX

Ini hari sabtu aku , adalah tidak kemana-mana dari pagi sampai arr ke petang . mmg aku nak rest aje kat rumah . buat keja rumah sikit dan relax adalah banyak kali . buat keja sikit , pastu membongkang tido .mmg sgt bahagia k...adam pulak , dari pagi dah mengajak aku naek tut tut le...naek bas le...nak pi klcc le...arghhh...idaknya aku nak melayan k....aku nak relax sahaja dlm rumah....memekak la ko kat situ , lelama diam jugak akhirnya...hehehehe

k la  , layan pic singkat ini...2 beranak dok tgk tv sesaja dan tak lama kemudian adam practise mewarna utk pertandingan esok .

ari ni , cuma pakai boxer dan singlet sahaja ...



dah start but muncung dah...jgn le ikut perasaan sgt k!!

muncung angry bird dah keluar dah...hehehehe

dah pandai dah tulis nama sendiri...nasib baek nama dia pendek aje...kekekeke


mainan dia yg tak boleh dialihkan...mmg dia akan melenting arr...tersusun dlm parking memasing bawah tv...

No comments :