Wednesday, June 13, 2012

LEPAKING @ KLCC

Ni aktiviti hari sabtu lepas... kami berdua ke klcc lepak dan berpicnic bagai selepas balik dari opis . Oh ya , aku ke opis bukannya nak buat overtime tau...haih , tak ada maknanya aku nak buat OT kalau sesaje nak claim...belum sengkek lagi nak kejar $$$...jangan ada pulak salah anggap aku ke opis senyap-senyap ye!! 

ok sambung cerita , aku just nak mengambil purse yg tertinggal dlm laci .huhuhu...Al-kisahnya ,  hari jumaat yg lepas  sampai aje di pasar malam , aku terperasan purse aku tertinggal kat opis . OMG , aku drive dari bangsar ke ampang tanpa lesen??? huhhuhu..nasib baek tak ada apa2 berlaku....dan yang penting , mujur juga ada $11.00 sahaja utk beli makan malam utk hari tu . Maka hari sabtu , aku berdua ngan adam terpaksa la ke opis utk mengambil purse . sampai opis , nasib baek ada Dila dan Jijah buat OT.... idak la takut  sangat . 

pas tu , rasa cam malas nak balik rumah ..kami terus aje masuk parking ke klcc...lepak-lepak dan bawa adam mandi-manda di kolam tu . nasib baek tak ramai org , dan semestinya seronok la anak bujang aku tu , maklum lama tul tak bawak dia kesini . 

 cuaca redup aje...mmg masa terbaik nak bawak adam ke sini...



suka bebenor dok dlm kolam ni ek??? mama hanya perati bawah pokok aje...



sesekali dia dtg kat aku  nakkan rotiboy...cam anak burung aje gayanya...lepas dpt makanan , pi sambung mandi semula...kang lapar lagi , dia dtg lagi .




puas sudah berkubang dlm tu , dia ajak aku gi main kat permainan disitu...abis kesemuanya dia test....yg penat adalah omaknya....hai...betul-betul berkampung la kat taman klcc pada hari tu...dah penat , baru la nak masuk ke dlm klcc...sebelum balik , kami makan di McDonald sahaja sbb time tu mmg dah ramai org dah....





k la , dari 12.30tghari sehingga la kul 4.00 ptg baru tersedar nak balik rumah ...sampai rumah , mmg amat letih sgt badan ni...huhuuhhu..
dah penat sgt ni...terus mintak susu dan ber 'spender' aje kat rumah...

No comments :