Tuesday, July 3, 2012

HAVE A BREAK WITH CHATIME

baru nak mencuba-cuba membeli dan merasa air chatime ni even org lain dah berzaman ...eh , ada aku kesah ke?? of course idak la kan???? ...

walla , baru merasa sekali , terus jatuh cinta ...hehehehe...for the next time , boleh amik perisa yg lain pulak ...for the first time  , aku amik perisa 'Pearl Milk Tea ' ...rasanya?? rasa teh susu la , tapi yg specialnya ada bebola kecik-kecik kaler hitam...sikit ada rasa manis....ala kalau korang pernah minum ABC  , kan ada bebola kaler hijau atau merah kan , hah...macam tu le....rega ??? yg ni aku amik size besar  , RM7.90 lebih kurang 700ml...klu amik 500ml , rega RM6.90...amacam?? korang bijak ke klau nak amik size kecik??? harus la idak kan??? amik besar terus

jom arr cuba  , tak salah pun klu nak mencuba sesekali ... klu tak sedap , tak payah le beli lagi ...kalau org bertanya pasal menda ni , at least tak le terpinga-pinga atau terlopong mulut tu.... kekekek...

oh ya  ,sebelum aku blah , try lawat sini , ada memacam perisa yg lain ..

daaa....
hasil order beramai-ramai...


ni saya punya , pearl milk tea from chatime

No comments :