Wednesday, July 4, 2012

SHOPPING BARANG COSWAY

Ni aktiviti aku bila time gaji tempohari , hari buzy dgn shopping kat stokis cosway , wei...ni bukan aku punya tau , ni semua order dari kengkawan kat opis . aku cuma membeli sahaja utk mereka....tak amik apa-apa untung tapi seronok dgn aktiviti cam ni...at least , aktiviti shopping aku terisi diwaktu cuti dihujung minggu .

k la , jom kita tgk , apa yg diorg belikan tu???
tara...ni barangan yg dibeli bulan lepas , spt biasa barangan kegunaan rumah jadi keutamaan...

2 beg plastik besar penuh dgn barangan yg dibeli dari cosway stokis

trip pertama...spt biasa  barang-barang keperluan rumah ...shampoo baby , pembersih toilet  , tupperware dan lain-lain


trip kedua  , pun sama jugakk barang keperluan rumah terutamanya di dapor dan toilet...semua ni order dari kengkawan....aku punya??? tu , 5 kampit buah berangan yg sedap tu....
buah berangan ni punya la amat sedap....tak cukup sekampit klu aku makan ..lebih-lebih lagi klu dok depan tv...kunyah-kunyah  , alih-alih dah abis aje...

ini la rupanya....

No comments :