Tuesday, July 24, 2012

MAKAN -MAKAN SEBELUM RAMADHAN

sebelum baca abis...sila tahan nafsu anda ye...anggap aje ni semua dugaan di bulan puasa..

ni la jamuan yg telah diadakan di unit finance sebelum tibanya Ramadhan tempohari . ada sikit jamuan minum ptg utk meraikan kedatangan Ramadhan . aku sebagai org dapur , at least dpt jugak merasa ala kadar kuih -kuih yg ada sebelum balik awal ari tu .

jamuan ptg tu  adalah la mee kari , spagetti  , kuih-muih , kek  dan buah-buahan . maklum la minum ptg sahaja . utk tahun ni , kami jemput semua warga TSSSB HQ utk menikmati hidangan tu bersama...

 k la  , layan pic aje la...tak ada idea nak tulis apa-apa , puasa katanyakannn?? ..

 tuan tanah dgn tugas potong buah-buahan..

kami bertiga...


macaroni cheese dan effa

dayang-dayang dok perhati aje

 macaroni cheese
kek velvet dari seseorg yg sponsor

seri muka

talam ubi

cup cake

puding marble

buah-buahan

mee kuning


bersama kawan-kawannya utk menyedapkan lagi mee kari

semangkuk mee kari utk aku 

kuih koci yg super duper sedap...tak sempat aku makan pun    :(

kuih donut

karipap sardin 

warga finance

 tetamu terawal yg sampai...

memasing kusyuk makan kannn??!!!


4 comments :

Kesuma Angsana said...

mmg meriah bila tgk time2 pose ni hehe

rossysweety said...

tahan napsu ye...hehehe

Afne said...

tetiba.. rindu kt korg!

rossysweety said...

afne: mai le finance tsssb , sesekali tu!!