Thursday, August 16, 2012

ANAK BUJANG SAYA

see...anak bujang saya yg mmg kengantukkan tak hengat...nak kejut setiap pagi ke sekolah  , mmg arr boleh bakar darah tapi aku layan aje la ...geletek tapak kaki...nyanyi lagu kanak-kanak kat dia...cium dia banyak-banyak , last-last terjaga gak dia tu dgn tersengih.....

haih...camana tak ngantuknya??? setiap malam  , tgk dvd upin & ipin le...tom n jerry le...ultraman  le...dah beratus kali dah dia layan cerita tu , ehh...3 cd ni jugak yg dia suka sgt tgk...sampai kul berapa dia berjaga mlm sengseorang tu , mmg arr aku tak tau...kekadang klu aku terjaga kul 1.00pg ke , aku tgk dia tak tido lagi ,  mmg suara jantan aku akan keluar le...baru tu dia kelam-kabut nak off tv tu...pas tu , muncung aje bibir dia tu ...ahh..lantak...

bab on off tv dan dvd  , mmg aku dah ajar siap-siap...button mana nak tekan ...so , tak payah le aku risau pasal tv tak tutup ke...cuma yg paling tak best  , dia kejut aku suruh buat susu ...klu nak kira  , sampai 3 trip dia boleh minum susu sampai la tertido ...haih...adammm...

baju dan seluar dah tanggal , aku pi ke bilik sebelah nak amik tuala . tgk-tgk , dia buat pose camni...eeee...ngantuk tahap gaban dah ni gamaknya...

aku snap pic  , pun dia tak sedar....tu arr...layan cd memalam buta lagi

sempat lagi tido tu

No comments :