Friday, August 10, 2012

CEPAT ATAU LAMBAT SEBENARNYA??

pertanyaan utk korang jawap... ni kes cepat aku amik kuih raya atau lambat sgt Syawal nak muncul ??

see...kuih raya aku yg dah tinggal suku aje...nampak gaya mmg tak sempat popia bersira ni nak jenguk Syawal dah...harus la tinggal botol aje ni...huhuhu...ke atau nak salahkan peniaga coz sedap sgt???hehehhe...

6 comments :

Afne said...

salahkan tuan tanah yg x berhenti mengudap kuih raya hahahaa

Kesuma Angsana said...

terbaik lah tu!

rossysweety said...

afne: jawapan terbaek...hahahhaha...siot arr ko..

rossysweety said...

KA: terbaek sgt le...sambil layan drama , sambil ngap masuk mulut...risau badan tak turun-turun ni...huhuhu

Liessa said...

haha..kak ros..org nye pun same..popia simpul dah slamat sebelum raya..tak update blog je lagi..hehe..

rossysweety said...

hahha...sama arr kita ni...rasanya , kuih camni la yg cepat habis dari kuih berbutter ni...