Monday, August 13, 2012

KAD RAYA

kad raya ........ dah lama giler rasanya aku tak terima kad raya ni...klu teringat zaman remaja dulu-dulu , time ada pak we dulu , bukan main banyak lagi aku terima...pergh , masa tu bukan main kembang lagi lubang hidung...bangga semacam aje dpt 2-3 keping kad....time sekolah , lagi menggila beli dan berbalas kad raya...tapi sejak dah adanya sms , mms dan fecebook , senario utk mengutuskan kad raya semakin lama semakin hilang...mmm..kesian kad raya kan???

utk tahun lepas , aku cuma dpt sekeping aje...utk tahun ni pula , aku dpt 2 keping pula . sekeping dari rakan blogger LizaHanum dan sekeping dari pusat zakat selangor . rasa seronok pulak bila terima kad raya ni , teringat semula zaman remaja dulu . ni yg rasa cam nak kembangkan lubang hidungg ni...huhuhuh

2 comments :

Kesuma Angsana said...

seronoklah dapat kad raya ye

rossysweety said...

KA mesti la seronok...dah tua-tua camni , terima kad raya lagi