Wednesday, August 8, 2012

SIAP SUDAH PASANG SECURITY KE-2

aktiviti hari sabtu ari tu , aku dah pun siap-siap upah org kedai kunci utk pasang  dead bolt lock yg pernah aku story ari tu...dah pasang kunci security ni , rasa lega sikit kepala ni..rasa bimbang nak tinggal rumah tu even time keja atau keluar shopping , ada sikit kurang . ye la...ada 2 kunci utk pintu tu . 

Oh ya , semua ni costly RM155.00 . ..upah org buat lubang sahaja dah RM80.00 pas tu rega kunci dah RM75.00..aku amik yg second mahal...ada lagi yg lebih mahal  , RM200.00 tapi tak mampu la pulak rasanya...jadik la utk yg ini sahaja ...ini pun dah rasa melayang-layang duit aku ,  nak secure punya pasal kan?? . next , ada lagi aku buat  utk security  rumah aku ni dari org pecah rumah...la ni tgh deal harga dan ukuran dgn seseorg  . tunggu aje la aku update bila dah siap sok..

k la....itu sahaja utk kali ini .

ini la kunci dead blot tu...berat!!
sebelum pasang..

taraaa...dah siap pasang...ni kat bahagian dlm..

ni pula bahagian luar....

No comments :