Monday, September 24, 2012

SHOPPING WITH LAZADA.COM.MY

yuhuuuu....aktiviti bershopping online bermula lagi... ni la bahananya klu dok berjam-jam depan pc...dah puas blogwalking , dah boring ngan facebook , dan siap baca paper online maka saja-saja naj terjah website utk shopping....hehehehe...tu la peel aku ni...masa tu , duit dlm akaun , bukannya ada pun tapi klu dah tgk benda yg berkenan dlm hati...ahhh...peduli apakan????

 ni aku tgh try dgn website baru yg iklannya byk terdpt kat tepi-tepi side facebook tu...korang tertengok tak website LAZADA.COM.MY??? mmm...aku dah terberkenan dgn satu benda kat situ , maka aku pun  shopping lite-lite aje....

mmg mudah dan best ...malam sabtu aku order barang , hari selasa dah pun ada org hantar barang....pasal pembayaran , adalah term COD ( cash on delivery )..hahahha..senangkan??

k la , korang tgk pic aje la...ni baru satu barang aku beli , next , ada lagi!!!! hehhehehe




tuan tanah yg happy dpt barang
 

ni la barangnya..acuan puding bentuk love....cuma RM4.50 ajer utk 20 ketul...ok la kan??

4 comments :

Anonymous said...

tq kongsi, nnti2 KA nk terjah jugalah

::Deela:: said...

time kasih bagi saya 2 ketul acuan love comel nih...hehe..

rossysweety said...

KA : harus kena terjah..tapi jgn boros ye

rossysweety said...

Dila : ye la...ko mintak , aku bagi arrr...kesian kat irfan...kekekek