Thursday, September 27, 2012

OLE-OLE DARI PENANG

tu dia...bila org balik dari berholiday , pas tu bawak utk kita souviner aka ole-ole...pastu free lak tu...bagi buat kenangan...ohhhh...heaven betul la...bak kata pepatah , kecik tapak tangan  , padang stadium bukit jalil aku tadahkan!!! hehehhe

k la , ni ole-ole dari pengantin  yg gi honeymoon kat Penang baru -baru ni...hmm..mmmg berbaloikan utk si penerimanyakan?? apa-apa pun , terima kasih banyak ye dan klu boleh  pi la honeymoon lagi , nanti bagi souviner kat aku lagi ek!!! for sure aku tayang dlm blog .

jom layan pic...utk kengkawan opis yg baca blog aku ni , jeruk buah salak ada lagi dlm fridge kat pantry tu...sesapa yg nak merasa tu , amik aje la , jgn segan-segan ye .

jeruk buah salak yg sedap...selama ni ku mmg tak suka buah salak  , tapi bila dah jadi jeruk..ehh!! boleh terima lak tekak ni ..sungguh mengada-ngadakan?

kpd yg tak tahu rupa buah salak...ni la buahnya..sebelum dibuat jeruk , rasanya keras dan kelat..yg tu arr tak boleh terima dek tekak aku ni...hhuhuhuh

jeruk mangga

jeruk kedondong dan buah sukun...pun  sedap jugak..ini utk tuan tanah aje..

t-shirt " i love Penang " utk mama dan anakandanya...eee...tak sabo nak sarung dan together gether ngan adam...hehehehe

beberapa key-chain dan fridge magnet...oh ya , la ni tgh menggila kumpul baju  i love....dan juga fridge magnet...sesapa yg gi holiday tu , aku mintak antara 2 ni aje..huhuhuh

3 comments :

Afne said...

ngences je la tgk blog ko..

rossysweety said...

meh le ke sini!!

elna said...

sedap yer...kenapa tak bawa turun...huhuhu :);):)