Thursday, September 6, 2012

SUASANA BIRTHDAY ADAM DI SEKOLAH

aloo korang!!! 
n3 ke -3 aku update pasal birthday adam..klu korang nak muntah , lantak korang arr...rasanya dah 3hari 3mlm dok cerita pasal birthday adam ..mmm..tak tau arr klu dia masuk sekolah sok , mau 7hari 7malam aku dok ceritakan kesah dia aje....hahahha...korang kena layan aje k...aku janji , lepas ni , dah stop dah kesah birthday adam utk tahun 2012 ni...aku pun dah penat tgkkan...hehehe

k , kali ni aku nak cerita kesah adam sambut birthday kat sekolah dia pulak...pepagi aku dah pass goodies ,camera dan kek ultraman kat pembantu cikgu . so , time dlm class dan aktiviti - aktiviti adam potong kek dpt jugak aku tgk.. k , layan pic....spt biasa arr , dlm pic ada cerita-ceriti .
birthday boy yg degil..hari selasa kena pakai pakaian rasmi sukan sekolah



kengkawan nyanyi lagu birthday to you....


klu kat rumah , jgn harap arr dia nak pakai topi birthday tu..




dia kena bagi goodies pada kengkawan

adam ni , bersalam ngan org pun nak kena aku ajar...klu idak , tak mau nya dia bersalam ngan kengkawan dia tu


horey...semua kengkawan dpt jajan ..

No comments :